REKLAMA
Znaleziono 2697 wyników
Duży producent i dystrybutor części samochodowych najemcą parku Logicor Annopolartykuł
Pokaż artykuł
Duży producent i dystrybutor części samochodowych najemcą parku Logicor Annopol
Logicor, wiodący właściciel, deweloper i zarządca nieruchomości logistycznych w Europie, popisał z firmą Denckermann umowę najmu 16,370 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej w parku Logicor Annopol. To największa w tym roku transakcja na polskim rynku miejskich nieruchomości logistycznych.
Ekspansja najemcy parku Hillwood Janki Sokołów pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Ekspansja najemcy parku Hillwood Janki Sokołów pod Warszawą
ArchiDoc – jedna z największych w Polsce firm oferujących usługi z obszaru cyfryzacji procesów biznesowych BPO, zarządzania dokumentami i kompleksowej obsługi back-office – powiększyła wynajmowaną powierzchnię w centrum magazynowym Hillwood Janki Sokołów do 12 600 mkw.
Producent armatury łazienkowej i kuchennej stawia na SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzynartykuł
Pokaż artykuł
Producent armatury łazienkowej i kuchennej stawia na SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn
SEGRO, wiodący właściciel, deweloper i zarządca nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych, przedłuża umowę najmu z firmą OMNIRES. Marka z branży wyposażenia łazienek i kuchni kontynuuje działalność w SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn, zajmując około 9 800 metrów kwadratowych powierzchni.
Magazyn centralny OBI zostaje na dłużej w parku P3 Łódź Iartykuł
Pokaż artykuł
Magazyn centralny OBI zostaje na dłużej w parku P3 Łódź I
P3 Logistic Parks poinformował o przedłużeniu wieloletniej umowy najmu ponad 50 596 metrów kwadratowych powierzchni magazynowej z dotychczasowym najemcą budynku – właścicielem sieci marketów budowlanych OBI.
HOPI zostaje na dłużej w parku P3 Mszczonówartykuł
Pokaż artykuł
HOPI zostaje na dłużej w parku P3 Mszczonów
Jeden z największych dostawców usług logistycznych w Europie Centralnej (specjalizuje się w obsłudze magazynowej, co-packingowej i spedycji dla czołowych producentów FMCG oraz sieci handlowych) - firma HOPI - zostaje na dłużej w parku P3 Mszczonów w powiecie żyrardowskim (woj. mazowieckie). Spółka zdecydowała się na przedłużenie wieloletniej umowy najmu blisko 34 tys. metrów kwadratowych powierzchni magazynowo-biurowej. W 2020 r. na terenie parku powstał obiekt dedykowany pod potrzeby tego najemcy. Park położony jest zaledwie 50 km na południowy zachód od Warszawy, wzdłuż drogi ekspresowej S8.
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kraków zamierza przeznaczyć miliony złotych na zieleń miejską w 2025 r.artykuł
Pokaż artykuł
Kraków zamierza przeznaczyć miliony złotych na zieleń miejską w 2025 r.
Stolica Małopolski chce się stać jeszcze bardziej zielona. Systematycznie, co roku, wydatkuje duże środki finansowe na zieleń miejską. Podobnie będzie też w 2025 roku.
Na Dolnym Śląsku trwają prace na budowie trasy S3, na odcinku Bolków – Kamienna Góra [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Na Dolnym Śląsku trwają prace na budowie trasy S3, na odcinku Bolków – Kamienna Góra [FILMY]
Postępują prace przy budowie trasy S3 (zadanie III, odcinek Bolków – Kamienna Góra) na Dolnym Śląsku. Zapraszamy do obejrzenia nowych filmów z placu budowy tego dolnośląskiego odcinka.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Wybrano ofertę w przetargu na realizację drogi ekspresowej S74 Cedzyna - Łagówartykuł
Pokaż artykuł
Wybrano ofertę w przetargu na realizację drogi ekspresowej S74 Cedzyna - Łagów
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała najkorzystniejszą ofertę na realizację około 30-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S74, pomiędzy miejscowościami Cedzyna a Łagów w województwie świętokrzyskim.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
PKP PLK wymieni sieć trakcyjną dla sprawniejszych podróży z Krakowa do Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK wymieni sieć trakcyjną dla sprawniejszych podróży z Krakowa do Warszawy
PKP PLK S.A. podpisały umowę na modernizację sieci trakcyjnej na odcinku Miechów – Słomniki. Kontrakt za niemal 5 mln zł netto pozwoli na ograniczenie ryzyka awarii na kluczowej trasie, z której korzystają pociągi jadące w kierunku Kielc, Warszawy i Trójmiasta. Zadanie sfinansowane będzie ze środków budżetowych spółki.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Do 2020 roku nie ma szans na Koleje Dużych Prędkościartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Do 2020 roku nie ma szans na Koleje Dużych Prędkości
Budżetu państwa nie stać na sfinansowanie budowy Kolei Dużych Prędkości - tłumaczy swoją decyzję o z...
REKLAMA